Hulp & Ondersteuning
PRODUCTEN & DIENSTEN
Heeft u een showroom of fysieke winkel?
Zeker. U kunt onze producten vinden in onze vijf winkels verspreid over Wallonië en Brussel.
Onze winkel in Charleroi: Rue François Léon Bruyerre, 34 in 6041 Charleroi
Onze winkel in Namen: Chaussée de Marche, 829 in 5100 Namen
Onze winkel in Luik: Quai de Coronmeuse, 28 in 4000 Luik
Onze winkel in Doornik: Boulevard Eisenhower, 117 in 7500 Doornik
Onze winkel in Nossegem: Mechelsesteenweg, 414 in 1930 Zaventem
Hoe lang is mijn bestelling gegarandeerd?
De garantieperiode verschilt van het ene product tot het andere. Een professioneel gebruik product heeft slechts een garantie van één jaar.
Krijg ik een bestelbevestiging?
Ja, u ontvangt een orderbevestigingsmail nadat u een bestelling heeft geplaatst. Hierin vindt u uw bestelnummer, een samenvatting van uw bestelling en de gebruikte betaalmethode.
Als u deze e-mail niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met ons team op +32(0)4/228.89.40 of per e-mail op het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
Mijn product is kapot of vertoont een defect. Wat moet ik doen?
Dat is vervelend, maar we laten u niet in de steek. Binnen 48 uur na ontvangst van het artikel (na deze periode kunnen we u niet meer helpen), stuurt u ons een foto van het beschadigde artikel per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
We nemen contact met u op om het probleem op te lossen.
LEVERING & RETOUREN
Is mijn levering gratis?
We bieden verschillende bezorgopties aan.
In feite is het eerst mogelijk om uw bestelling gratis op te halen tijdens de gebruikelijke openingstijden in een van onze vijf winkels verspreid over Wallonië en Brussel.
In het geval dat uw bestelling meer dan 200€ exclusief btw bedraagt, kan de levering van uw bestelling worden uitgevoerd door een van onze BRUYERRE-vrachtwagens.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Natuurlijk. U heeft het recht om uw bestelling te annuleren als u van gedachten verandert. U heeft 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Voor elke retourzending van goederen moet u verplicht contact met ons opnemen en de reden voor de retourzending per e-mail aan ons doorgeven. Retouren die niet vooraf zijn gemeld, zullen niet worden geaccepteerd.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te annuleren als deze nog niet is verzonden door ons team. Neem contact met ons op via +32(0)4/228.89.40 of per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
Als uw bestelling al klaar is voor verzending of onderweg is, kunnen we deze niet meer annuleren. U kunt het product weigeren bij aflevering, zodat uw bestelling naar ons wordt teruggestuurd, of de bestelling accepteren en vervolgens retourneren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze nog wijzigen.
Neem contact met ons op via +32(0)4/228.89.40 of per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
Als uw bestelling al klaar is voor verzending of onderweg is, kunnen we deze niet meer wijzigen. In dat geval kunt u contact opnemen met ons team om te proberen de meest geschikte oplossing voor uw probleem te vinden.
In welke landen levert u?
Ons bedrijf levert in twee landen, namelijk: België, Frankrijk. Als u een bestelling wilt plaatsen vanuit een ander land, kunt u ons een e-mail sturen naar het volgende adres: webmaster@bruyerre en zullen we proberen een oplossing te vinden.
En als ik mijn bestelling liever kom ophalen?
Geen probleem. Kies bij het kiezen van de verzendmethode voor "afhalen in de winkel" en de naam van de winkel. Zodra u een bevestigingsemail heeft ontvangen dat uw bestelling klaar is, kunt u deze komen ophalen.
BETALING
Welke betaalmethoden zijn toegestaan?
U heeft de keuze uit verschillende betaalmethoden, namelijk:
-
Creditcard (Visa / MasterCard)
-
Debetkaart (uw reguliere bankkaart)
-
Paypal
-
Bankoverschrijving
Betalingen via bankoverschrijving leiden tot een langere verwerking van de bestelling. (1 tot 2 extra dagen)
Hoe weet ik of mijn betaling/mijn bestelling in orde is?
Als u een bevestigingsemail met de details van uw bestelling heeft ontvangen, is alles in orde.
Als dit niet het geval is, kunt u contact met ons opnemen via +32(0)4/228.89.40 of per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be en zullen we de nodige onderzoeken uitvoeren.